3d grafika test

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

3d grafika test

Příspěvek  Admin za Tue Jan 12, 2010 5:21 pm

aliasing a antialiasing (vyhlasování)
-vzorkováni pixelu na více místech nez jenom veprostred (tím pádem není jen barva ze stredu pixelu ale kombinace více barev z rohů)
bounce
Bump maping (hrbolatost)
-efekt který nahrazuje hrbolatost, vizuálním vytažením světlých částí (zdánlivá povrchová úprava)
Displacement mapping
-skutečná deformace objektu
bounce
Ray tracing
-trasování paprsků
-zpětně sleduje parpsky od zdroje
Ray casting
-vysílání paprsků ze zdroje

globální osvětlení
osvětlení scény s rateracingem
s
caustics -volume
-surface
algoritmus ray castingu + vykreslování lámání světla do bitmapy (závislé na vlastnostech telesa)

bounce

subsurface scattering (podpovrchový rozptyl)
prosvícení, jak hluboko paprsek může zajít do materiálu než se opravdu odrazí

bounce

phong shading - vizuální zaoblení ostrých přechodů Sleep

Admin
Admin

Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 14. 12. 09

Zobrazit informace o autorovi http://maturita.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru